De campertrip!

18 januari 2020 - Sydney, Australië

Het is ondertussen een kleine traditie geworden om een blogje te schrijven wanneer we wachten op een vlucht. Waarschijnlijk omdat we dan eens alle tijd hebben 🤣

We zitten nu dus te wachten op onze vlucht naar NIEUW ZEELAND! Klaar voor weer een nieuw avontuur.

Dit betekent dan wel dat mijn ouders (ja, Renée typt dit even haha) alweer naar huis zijn. Heeeel jammer! We hebben een hele leuke, relaxte tijd gehad samen. Nu weer even wennen dat ze weer naar huis zijn en ik ze pas over 5 maanden weer zie..

We hebben met een mooie camper heel veel mooie strandjes en leuke plaatsjes bezocht! En nog wat Kangaroos gevoerd 😊

Byron bay was onder andere een heel leuk stadje met een heel relaxte vibe en mooi strand. Jeroen en ik waren aan t zwemmen in de oceaan en ineens ging er een lifeguard het water in. Wij keken ‘m na, om te zien of hij iemand zou redden... Er was dus blijkbaar niemand in nood (nog niet), maar hij adviseerde een groepje zwemmers die wat verder van de kust waren om wat dichterbij te komen. Er was namelijk zojuist een haai gezien! Maar, nog steeds ‘no worries’.. wij hoefden ook niet het water uit ofzo.. dus ja, heel relaxt hahaha

Een andere spannende gebeurtenis..      Op een dag waren we in Brisbane. Leuke stad, beetje rondgelopen, winkeltjes gekeken, wat geshopt voor de baby’s van mn zussen natuurlijk.. Jeroen en mn vader nog ff weeeer bier kopen, lopen we terug naar de plek waar de camper geparkeerd staat.... gooit Jeroen ineens het bier op de grond en SPRINT voor ons uit. ONZE CAMPER WERD NET, VOOF ONZE NEUS, WEGGESLEEPT!!!

Jammer genoeg reed de sleepwagen nèt de snelweg op, met onze camper erop. Als we nou dat bier niet hadden hoeven kopen, waren we op tijd he! Huilen...

We hebben ‘m snel opgehaald en konden weer door maar toch jammer van het geld he. Geen goedkoop land wat betreft boetes hoor! De reden dat we werden weggesleept zijn jullie vast ook benieuwd naar: de parkeerplek waar wij stonden wordt na 16:00 een rijbaan, zodat er tijdens de spits een rijbaan extra is. Tja, het stond op het bordje hoor, maar wel erg ingewikkeld. Ach, leuk verhaal voor achteraf..

Uiteindelijk zijn we tot aan Noosa gereden. Leuk plaatsje, mooi strandje met leuke restaurantjes. Vanaf hier zijn we weer via de kust met allemaal mooie campings, terug naar Sydney gereden.   Nog wat dagen in een appartement in het centrum doorgebracht en hier ook afscheid genomen van pap en mam.

Aangezien het hier nu regent is het mooi dat we naar Nieuw Zeeland gaan, waar de zon schijnt!

1. Bernadette en Paul:
    18 januari 2020
    Zo zie je maar dat alcohol slecht is voor je, zegt Paul 😄
  2. W,vonk:
    18 januari 2020
    Leuk weer iets van jullie te horen. Zo blijven we een beetje op de hoogte.veel liefs. Oma
  3. Stephanie Van Ballegoij:
    18 januari 2020
    Wat een leuk verhaal weer! En ik ga echt stuk om jullie “parkeerplek” hahaha. Geweldig! Heel veel plezier in Nieuw-Zeeland 😃
  4. Amber:
    18 januari 2020
    Omg haha! Goede reis en veel plezier, nog iets verder weg 😘