En toen was het besluit genomen..

25 maart 2020 - Almere, Nederland

Hi allemaal,

Aan het einde van de vorige blog schreven we al dat er een besluit te nemen viel. En, zoals velen van jullie al weten, hebben we dat besluit ook genomen en zijn we inmiddels weer thuis...

Het was allemaal net ff te onzeker om alle ontwikkelingen vanaf grote afstand af te wachten. Ontwikkelingen in Nederland maar ook in Australië en het luchtruim rondom onze evt. tussenstops met de vliegreis.

Nu we thuis zijn, kunnen we zeggen het een verstandig besluit is geweest aangezien we veel lezen over geannuleerde vluchten vanuit Australië naar Nederland. Ook gaat er in Australië steeds meer dicht en zo is er natuurlijk ook niet veel meer aan.

Er was wel nog iets wat we super graag wilden doen voor we dan naar huis zouden gaan, SKYDIVEN! We hebben meteen gebeld voor een skydive de volgende dag en zo ook maar meteen de allerhoogste hoogte gekozen. Het was zo supervet! De vrije val was waaaaanzinnig en het vliegen in de parachute daarna heel cool met een prachtig uitzicht over Byron Bay. Zo blij dat we dit nog ff hebben kunnen meepakken..

Verder hebben we nog een surfboard gehuurd om wat te oefenen en zijn we nog lekker paar keer uiteten geweest.

Zaterdag 21 maart zijn we uiteindelijk van Brisbane naar Sydney gevlogen. Van Sydney via Singapore naar London en toen nog van London naar huis! Poepoe

Nu gaan we de spannende tijd hier afwachten. We zijn in ieder geval blij weer dicht bij de families te zijn en kunnen zo wel alle gemiste tijd met ons pasgeboren neefje en nichtje inhalen!

Ooooit maken we onze reis af!                  Bedankt allemaal voor het lezen van de blog, de leuke reacties etc.. Voelde vaak alsof jullie echt een beetje mee konden genieten via deze manier!                                                       Stay safe & be healthy!                             Liefs Jeroen & Renée

1. Martin:
    5 april 2020
    Wow, ik lees het nu pas maar toch hebben jullie het wel met een knaller afgesloten! Goeie beslissing gemaakt en nu kun je in Nederland genieten van het 'tante zijn'!