Op naar ‘t volgende avontuur!

29 november 2019 - Perth, Australië

Het is eventjes stil geweest vanuit ons, maar geen zorgen hoor haha

We hebben gewoon hele relaxte, leuke dagen gehad in de Margaret River area.

Dit gebied onder Perth heeft veel leuke stadjes, winkeltjes, koffiebarretjes, strandjes en vooral: eet- en drinkproeverijen!!!

Onze dagen hier bestonden vooral uit chill wakker worden, een stadje oid bekijken, ergens een koffietje doen, nog even wat sightseeing, een wijnproeverijtje doen en daarna op de camping koken! Of nog ff midget golven of tennissen, dat was er ook nog op een van de campings.

We hebben een enorme cave bekeken. 45 meter onder de grond in de onderste ‘kamer’, 1 miljoen jaar oud, een jonkie onder de caves... met allemaal kristallen! Heel indrukwekkend...

Een andere, bewolkte, dag hebben we nog gemountainbiket. Met wat pittige weggetjes en heftige stukken!

Ook hebben we een 3 daagse surfcursus gedaan. Heeeel vet! Ook veeeel spierpijn elke dag en bekaf na de lessen steeds. Het is pittig surfen hier, veel stroming en hoge golven. Het teruglopen in het water om een nieuwe golf te pakken, maakte het ook heel zwaar. Liep je 10 meter, komt er een golf en ben je weer 15 meter terug geworpen pffffff

We hebben allebei vaak gestaan op ‘t bord en gaan zeker aan de oostkust weer wat golfjes pakken...

Na dit heerlijke gebied zien te hebben, hebben we nog wat dagen in Perth doorgebracht. Wandelingetjes door de stad, koffie in Kingspark, pizza in Kingspark en ook lekker een keertje uiteten. Verrukkelijke sushi!!!

Gisteren hebben we Joey (de camper, weten jullie nog?!) ingeleverd en vannacht een nachtje in een hostel geslapen. Toch wel ff gek met al die andere mensen, na 6 weken met zn tweetjes in een campertje.. Nu gaan we zo naar het vliegveld, op naar Adelaide!!!

Oja, misschien nog een leuk feitje... We hebben met Joey in 6 weken....*tromgeroffel* 8000 kilometer gereden!!! Veel he...

1. Bernadette en Paul:
    29 november 2019
    Weer prachtige foto’s, nu ook met vakantie gevoel.
    Jullie zullen Joey nog gaan missen.
  2. Lia Vonk:
    29 november 2019
    Leuk verhaal weer en jullie beginnen er nu wel heel relaxed uit te zien. Ga lekker zo door.
  3. Marjan:
    29 november 2019
    Wauw, wauw, wauw!!!! Wat een heerlijke tijd voor jullie! Veel plezier weer verder!
  4. W,vonk:
    29 november 2019
    Het is zo leuk jullie verslag te lezen. Jullie zien zo veel en geven dat ook heel goed door. Blijf genieten, dat verdienen jullie! Liefs
  5. Amber:
    Bye Joey! Op naar het volgende deel van jullie reis
  6. Diana:
    2 december 2019
    Wat maken jullie mooie dingen mee zeg, zo divers! Dat met die haaien wil ik heel graag een keer meemaken. Lekker genieten jullie samen.
  7. Leo de Haas:
    18 december 2019
    Hoi Renée en Jeroen, ziet er top uit. Ben benieuwd hoe jullie Tasmanië gaan beleven. Mocht je Tassie tegen komen geef een knuffel. Geniet ervan