Het avontuur begint!

16 oktober 2019 - Bali, Indonesië

Dag 1 t/m 3

Yes, we zijn vertrokken!

Het afscheid met familie, vrienden, vriendinnen op Schiphol was zwaaaar. Huilen huilen...

Het boekwerk met wensen die iedereen voor ons geschreven had, was echt super lief! We hebben het bewaard voor in het vliegtuig. Kon Renée daarbij weer lekker huilen haha

Na ongeveer 12 relaxte uren met leuke films en een menukaart aan eten, kwamen we aan in Singapore.

We hadden eigenlijk maar een kort uurtje voor de overstap op Singapore Airport. Gelukkig landden we veel eerder dus hadden we ruim de tijd om de overstap te halen!

De vlucht van 2,5 uur naar Bali was niet bijzonder. Hebben vooral geslapen.        We hadden de backpacks vrij snel en wilden met de taxi naar t hotel in Ubud.

Er was een jong Duits stel ook een taxi aan t regelen naar Ubud, dus hebben we met z’n vieren een taxi genomen!     Duurde vreselijk lang voor we er waren. Wat een verkeer hier, pfffff

1,5 uur later (met ondertussen heel veel rugpijn) waren we in hotel.                  Super mooi hotel met groot eigen balkon, grote badkamer en heerlijk bed.           (Met klamboe voor alle muggen hier)

We hebben toen een scooter gehuurd en naar Tegenungan waterval gereden.  Verkeer is super hectisch en iedereen komt van alle kanten maaaaar we zijn veilig aangekomen.

‘s Avonds bij een restaurantje in de buurt wat kleins gegeten, waren zo moe dat we amper honger hadden.

Toen konden we na 32 uur wakker te zijn eindelijk slapen!!!                                         Na een lange nacht en een heerlijk ontbijtje zijn we naar het centrum van Ubud gereden met de scooter. Vanaf hier hebben een korte hike gelopen. Erg mooi uitzicht! Doordat we maar kort op Bali hebben en dit toch wilden doen, deden we deze wandeling op ‘t heetst van de dag. Heel fijn...

Daarna hebben we een aantal verschillende tempels bekeken (die trouwens op elke hoek van de straat te vinden zijn). Na onze lunch en een tocht van een half uurtje op ons mooie scootertje hebben we het bekendste rijstveld van Bali gezien. Erg indrukwekkend!

Toen we aankwamen en al die scooters op dit eiland zagen, wisten we niet zo goed of we dr wel eentje moesten huren. Na een uur in de taxi de scooterrijders gezien te hebben, voelde Jeroen zich helemaal thuis. Dus vandaar dat we toch maar wel eentje gehuurd hebben. Kon Jeroen eindelijk z’n eigen rijstijl laten zien. Paste goed in het plaatje hier hahaha Komen die jaren al pizzakoerier toch nog van pas.

We liggen nu ff bij te komen bij het zwembad, straks nog even uiteten en vannacht vliegen we naar Darwin!!

1. Lia Vonk:
    16 oktober 2019
    Lieve kids, wat een heerlijk begin van nog leuke en spannende dingen in het vooruitzicht . Goede vlucht naar down under. Liefs uit het koude en natte Almere.
  2. Marit:
    16 oktober 2019
    Nice Nice Nice! Leuk om te lezen wat jullie allemaal al hebben gedaan in deze korte tijd. Geniet er van samen 😍
  3. Samantha:
    16 oktober 2019
    1 sec na die lachende foto van hoe je naar die kaart kijkt zag je er heel anders uit!! Haha mis je nu al zusje!
  4. Stephanie Van Ballegoij:
    16 oktober 2019
    Wat ontzettend leuk om al een verhaal te lezen van jullie avontuur. Op naar de volgende! Heel veel plezier :D
  5. Bernadette en Paul:
    16 oktober 2019
    Jullie schrijven leuk. Dat wordt wekelijks meegenieten van jullie avonturen. 😄
  6. Amber:
    Het is echt begonnen! Goede vlucht alvast 😘
  7. Diana:
    16 oktober 2019
    Klinkt erg leuk allemaal! Nou ja, behalve de hitte en de muggen dan ;-) Goede reis naar Darwin!
  8. Lia:
    16 oktober 2019
    Het is vast heerlijk allemaal en als jullie straks in Darwin zijn gaat de echte trip pas beginnen! Met de camper erop uit! Lekker bijkomen en veel ontdekken! Enjoy!!
  9. W,vonk:
    17 oktober 2019
    Hallo jong en lui. Heel erg leuk om te lezen waar jullie zijn . In stilte genieten we met jullie mee. Ik verheug me op julie volgende verslag. Lieve groetjes . Oma
  10. Laura de ruiter:
    18 oktober 2019
    Hey liefjes, veilig aangekomen in Darwin? Hoe is de camper??

X